لیزر هلیوس

۵ بازديد

لیزر هلیوس 3 چیست؟

روش لیزر هلیوس 3 یک روش لیزردرمانی برای جوانسازی پوست است که امروزه توانسته توجه بیشتر مردم را به خود جلب کند. اشعه لیزر استفاده شده در این روش دارای طول موج 1064 نانومتر می‌باشد. این اشعه توسط دستگاه هلیوس روی پوست تابیده شده و به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی شما می‌پردازد. این اشعه با نفوذ به لایه‌های میانی پوست و جذب شدن به رنگدانه ها، به تغییر رنگ پوست و از بین بردن لکه‌های روی آن می‌پردازند. از این معمولاً برای رفع لکه‌های پوستی ناشی از تغییرات هورمونی، افزایش سن، عوامل ارثی، بارداری و برخی از بیماری‌ها و داروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اشعه لیزر تأثیر بسیاری در رفع آسیب‌های پوستی و جای جوش نیز دارد. از کاربردهای این لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن لک‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از بارداری و یا افزایش سن
  • محو کردن لکه‌هایی که ناشی از تابیدن نور مستقیم خورشید و اشعه UV به پوست انسان هستند.
  • برطرف کردن رگ‌های سطحی روی سطح پوست یا رگ‌های عنکبوتی
  • محو کردن جای جوش و زخم‌هایی که به صورت یک لکه تیره رنگ باقی مانده‌اند.
  • از بین بردن خال‌های ریز و رنگی
  • از بین بردن لکه‌های ناشی از ماه گرفتگی و یا خورشید گرفتگی
  • پاک کردن تاتو



حوه انجام، تعداد جلسات و ماندگاری لیزر هلیوس 3

درمان با استفاده از لیزر هلیوس 3 یک درمان غیرتهاجمی بوده و تقریباً بدون درد انجام می‌شود. اما از آنجایی که در این روش پزشکان با تابیدن اشعه به سطح پوست مشکلات آن را برطرف می‌کنند، ممکن است در طول درمان احساس سوزش داشته باشید. بنابراین در صورت عدم تحمل شما، پزشکان محل درمان را با پمادهای بی حسی موضعی بی حس می‌کنند.

در طول این لیزردرمانی مقدار مشخصی اشعه لیزر به سطح پوست تابیده شده و این اشعه به لایه میانی پوست جذب می‌شود. پس از ورود به لایه میانی، به شکستن رنگدانه های پوست پرداخته و در نهایت این رنگدانه های از سیستم لنفاوی دفع می‌شوند.

تعداد جلسات این روش کاملاً به شدت مشکلات پوستی و نظر پزشکان بستگی دارد. پزشک پس از بررسی پوست شما تعداد جلسات را به شما اعلام خواهد کرد. اما به طور کلی برای درمان مساحت کوچکی از پوست 3 و برای مساحت‌های بیشتر 5 الی 6 جلسه درمان لازم می‌باشد. فواصل بین جلسات درمان با این اشعه یک ماه بوده و اثرات این درمان تا پایان عمر باقی می‌ماند.

نحوه انجام، تعداد جلسات و ماندگاری لیزر هلیوس 3

مزایا و عوارض لیزر هلیوس 3

اگر بخواهیم مهمترین مزیت لیزر هلیوس 3 بیان کنیم باید به کم خطر بودن آن اشاره کنیم. در صورتی که قصد دارید از یک روش مطمئن برای از بین بردن خالکوبی های خود استفاده کنید، می‌توانید این لیزر را انتخاب نمایید. در این درمان شما می‌توانید بدون احساس درد و بی دردسر از دست خالکوبی های قدیمی خود رهایی پیدا کنید. همچنین در این روش لیزردرمانی خال‌های مادرزادی، جای جوش و لک‌های پوستی نیز برطرف می‌شوند. از عوارض این روش می‌توان به قرمزی و تورم اشاره کرد که کاملاً طبیعی بوده و نیازی به نگرانی درباره آن نیست.


برای اطلاعات بیشتر درباره ی لیزر هلیوس کلیک کنید.


این عارضه مدتی بعد از لیزردرمانی از بین رفته و پوست به حالت طبیعی خود بازمی گردد. در برخی از موارد ممکن است بعد از لیزردرمانی تاتو، تاتو پر رنگ‌تر شود. این مشکل به علت آن است که رنگدانه های تاتو به سطح پوست آمده‌اند. این مشکل طبیعی بوده و پس از گذشت چند جلسه از درمان مشکل برطرف می‌شود. در این درمان باید صبور باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت نمایید.



درباره ی بهدیس کلینیک

کلینیک زیبایی بهدیس یک مجموعه درمانی زیبایی است که خدمات مختلفی را در زمینه‌های پوست، مو و زیبایی ارائه می‌دهد.

این کلینیک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا به مشتریان خود خدماتی از جمله لیزر درمانی، لیزر ترکیبی، لیفت صورت بدون جراحی، کاشت مو، درمان لکه‌های پوستی، لیفتینگ و درمان چین و چروک صورت، میکرونیدلینگ، درمان آکنه و غیره ارائه می‌دهد. همچنین کلینیک بهدیس با استفاده از محصولات برندهای مطرح و معتبر جهانی در زمینه مراقبت از پوست و مو، به مشتریان خود خدماتی متنوع و کامل ارائه می‌کند.

 

 

دانشگاه‌های ترکیه با ارائه برنامه‌های تحصیلی گسترده و متنوع، از طریق آزمون یوس (YÖS)، امکان ورود برای دانشجویان خارجی را فراهم می‌کنند. این آزمون، یک آزمون ورودی است که به دانشجویان خارجی اجازه می‌دهد تا وارد برنامه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف از جمله لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه‌های ترکیه شوند. شرکت در بهترین کلاس یوس تهران امکان موفقیت در این آزمون را افزایش می دهد. ورود به دانشگاه ترکیه نه تنها فرصت یادگیری در یک محیط بین‌المللی و پویا را فراهم می‌کند، بلکه با ارائه برنامه‌های تحصیلی با کیفیت و ارزشمند، فرصتی برای توسعه فردی و حرفه‌ای دانشجویان ایجاد می‌کند.

علاوه بر برنامه‌های تحصیلی گسترده، دانشگاه‌های ترکیه با ارائه تسهیلات و امکانات تحصیلی، محیطی مناسب برای رشد و پیشرفت فراهم می‌کنند. این دانشگاه‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، کارگاه‌های عملی، و ارائه فرصت‌های تحقیقاتی، دانشجویان را به سمت یادگیری عمیق و تجربه‌ی علمی می‌کشانند. همچنین، فرهنگ زندگی در ترکیه با تنوع فرهنگی، زبان زیبا و امکانات فرهنگی گوناگون، تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی دانشجویی را فراهم می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.